Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΣΤΑΘΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ












Ονομάζομαι Πασχαλιά Στάθη.
Γεννήθηκα το 1967 και είμαι Κερατσινιώτισσα, γέννημα-θρέμμα, με καταγωγή απ’ τα Κύθηρα
απ’ την πλευρά του πατέρα μου κι απ’ τη Μάνη απ’ την πλευρά της μητέρας μου. Είμαι
παντρεμένη και έχω δυο παιδιά, είκοσι τριών και δεκατεσσάρων ετών.
Απόφοιτη της Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ιωαννίνων το 1987, με εξομοίωση πτυχίου
στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού
Πανεπιστημίου Αθηνών το 1999, διορίστηκα το 1996 αλλά υπηρετώ την εκπαίδευση, ως
δασκάλα, απ’ το 1992, για πάνω από 20 χρόνια, τα περισσότερα απ’ τα οποία στο 12ο
Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου. Θεωρώ την παιδεία ως ένα απ’ τα υπέρτατα αγαθά και απόλυτο δικαίωμα κάθε ανθρώπου, γι’αυτό προσπαθώ να την υπηρετώ με ευαισθησία, υπευθυνότητα και
ευσυνειδησία. Συνέβαλα στη δημιουργία του Εξωραϊστικού Πολιτιστικού Συλλόγου Αγίου
Μηνά και η συναναστροφή μου, όλα αυτά τα χρόνια, με εκατοντάδες ανθρώπους της πόλης μας
και τις οικογένειές τους, γινόμενη κοινωνός των προβλημάτων, των αγωνιών αλλά και των
ονείρων τους, δεν μπορούσε να μην με επηρεάσει. Η λαίλαπα που κατακαίει τη ζωή μας τα
τελευταία τέσσερα χρόνια και θα εξακολουθήσει να το κάνει για πολλά χρόνια ακόμα, αν την
αφήσουμε, που έχει αφήσει έκδηλα τα σημάδια της στην πόλη μας και τους κατοίκους της, ήταν
ο καταλύτης που με ώθησε να αντιδράσω. Και η καλύτερη αντίδραση είναι η συμμετοχή.
Αποφάσισα λοιπόν να πάρω, μαζί με άλλους απλούς ανθρώπους της πόλης, την ζωή μου στα
χέρια μου. Έτσι κάπως γεννήθηκε, στα τέλη του 2012 η Δημοτική Κίνηση Πολιτών
Κερατσινίου-Δραπετσώνας «Άλλος Δρόμος», της οποίας, έχω την τιμή να είμαι ιδρυτικό μέλος,
μέλος της γραμματείας και υποψήφια δημοτική σύμβουλος μέσα απ’ τους κόλπους της. Σκοπός
μας, η ζωή μας. Μέσον, η συμμετοχή όλων μας. Όπλο μας το θάρρος, η αποφασιστικότητα, η
καθαρότητα της συνείδησης και της ψυχής και αιχμή του δόρατος ο Υποψήφιος Δήμαρχος και
Επικεφαλής της κίνησής μας, ο επίσης δάσκαλος, Χρήστος Βρεττάκος, ένας από εμάς.

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα σας,

    Παρακαλώ περιηγηθείτε στην ομάδα μας στο facebook:

    'ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΤΩΡΑ!' στο link

    https://www.facebook.com/groups/110333836327634

    Δείτε λεπτομέρειες γι' αυτήν και το πλούσιο υλικό της.

    Ευπρόσδεκτα σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις και παράπονα.

    Δημήτρης Σπυρόπουλος - ο ιδρυτής της ομάδας και ένας εκ των τριών διαχειριστών αυτής

    e-mail: dimitrisspyropoulos@mail.com
    τηλέφωνο: 698 4508140

    ΑπάντησηΔιαγραφή