Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ


Γεννήθηκα το 1962 σ’ ένα πανέμορφο ορεινό χωριό των Ιωαννίνων, τη Ζίτσα.
Απ’ το 1990 κατοικώ μόνιμα στο Κερατσίνι. Είμαι παντρεμένος και έχω μια όμορφη
οικογένεια με δυο παιδιά που λατρεύω, το Γιώργο και την Ειρήνη. Σπούδασα
Ηλεκτρολόγος Αυτοκινήτων, εργάστηκα σε πολλές και διαφορετικές δουλειές στα
νεανικά μου χρόνια και αργότερα πήρα πτυχίο στην ειδικότητα Βοηθών
Νοσηλευτών/τριών του τομέα Υγείας & Πρόνοιας στο Τ.Ε.Ε. του Γενικού
Νοσοκομείου Νίκαιας-Πειραιά «Άγιος Παντελεήμων», όπου εργάζομαι μόνιμα, ως
νοσηλευτής απ’ το 1997. Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιούμαι και είμαι μέλος της
Ανεξάρτητης Κίνησης Εργαζομένων Νοσοκομείου Νίκαιας-Πειραιά. Διετέλεσα 1ος

Πρόεδρος και ιδρυτικό μέλος του Εξωραϊστικού-Πολιτιστικού Συλλόγου Αγίου
Μηνά, μέλος, με την ιδιότητα του Ειδικού Γραμματέα και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του
Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου καθώς
και Εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων του 4ου Γυμνασίου Κερατσινίου, στην
Ένωση Γονέων Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Είμαι άτομο ανήσυχο, με μεγάλη
διάθεση προσφοράς γι΄ αυτό και δραστηριοποιούμαι στα δημοτικά θέματα, πάντα
έξω από θέσεις και καρέκλες, για πάνω από δέκα χρόνια. Απ’ το 2013 είμαι μέλος
της Δημοτικής Κίνησης Κερατσινίου-Δραπετσώνας «Άλλος Δρόμος» και είναι τιμή
μου να είμαι υποψήφιος Κοινοτικός Σύμβουλος της κίνησης, στις επερχόμενες
αυτοδιοικητικές εκλογές, με Επικεφαλής και Υποψήφιο Δήμαρχο έναν μαχητικό
άνθρωπο, το Χρήστο Βρεττάκο.

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα σας,

    Παρακαλώ περιηγηθείτε στην ομάδα μας στο facebook:

    'ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΤΩΡΑ!' στο link

    https://www.facebook.com/groups/110333836327634

    Δείτε λεπτομέρειες γι' αυτήν και το πλούσιο υλικό της.

    Ευπρόσδεκτα σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις και παράπονα.

    Δημήτρης Σπυρόπουλος - ο ιδρυτής της ομάδας και ένας εκ των τριών διαχειριστών αυτής

    e-mail: dimitrisspyropoulos@mail.com
    τηλέφωνο: 698 4508140

    ΑπάντησηΔιαγραφή