Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΑΝΝΑ












Σπούδασα Κοινωνιολογία στη Βρετανία. Μεταπτυχιακές σπουδές στην
Κοινωνιολογία και Ανθρωπολογία του Τουρισμού.
Έχω εργαστεί ως Π.Ε Διοικητικός με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου
σε φορείς του Δημόσιου Τομέα, καθώς και στον Ιδιωτικό Τομέα. Κατά τα έτη
2008-2011 ήμουν ελεύθερος επαγγελματίας διατηρώντας κατάστημα
πώλησης βιολογικών προϊόντων στην Αμφιάλη.
Αυτή την περίοδο είμαι άνεργη.
Γεννήθηκα το 1963 στο Κερατσίνι και εντάχθηκα στην Κ.Ν.Ε. το 1977 κατά την
διάρκεια των γυμνασιακών μου χρόνων.
Έγινα μέλος του Σύριζα το 2013.
Πιστεύω στη συλλογική δράση και ενεργό παρουσία των πολιτών στην
πολιτική και πολιτιστική ζωή της πόλης μας.
Είμαι μέλος της κοινωνικής δομής «Αλληλεγγύη για όλους» Πειραιά.
Ελπίζω σε μια ανοιχτή κοινωνία πολιτών, που μέσα από κοινωνικές δράσεις
και συλλογικές πρακτικές, συμβάλλει στη δημιουργία υπεύθυνων, συνειδητών,
αλληλέγγυων και αντιστεκόμενων πολιτών.
Συμμετέχω στη Λέσχη Πολιτισμού «Δρόμοι Φιλίας».

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα σας,

    Παρακαλώ περιηγηθείτε στην ομάδα μας στο facebook:

    'ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΤΩΡΑ!' στο link

    https://www.facebook.com/groups/110333836327634

    Δείτε λεπτομέρειες γι' αυτήν και το πλούσιο υλικό της.

    Ευπρόσδεκτα σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις και παράπονα.

    Δημήτρης Σπυρόπουλος - ο ιδρυτής της ομάδας και ένας εκ των τριών διαχειριστών αυτής

    e-mail: dimitrisspyropoulos@mail.com
    τηλέφωνο: 698 4508140

    ΑπάντησηΔιαγραφή