Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΚΑΠΕΛΛΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Γεννήθηκα στις 17 Οκτωβρίου του 1989 και είμαι κάτοικος Κερατσινίου από πολύ μικρός. Σπούδασα Κοινωνική Θεολογία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας. Από τα 18 μου χρόνια, είμαι μέλος του Εξωραϊστικού συλλόγου Χαραυγής, όπου διετέλεσα επί 2 έτη και γραμματέας του συλλόγου. Το 2010 έγινα μέλος της Κίνησης Απελάστε το Ρατσισμό, όπου και ανακάλυψα μόνος μου σε μια προσπάθεια να εξωτερικεύσω τα πιστεύω που είχα ξεκινήσει να διαμορφώνω για τον κόσμο. Από το φθινόπωρο του 2012 συμμετέχω ενεργά στον ΣΑΣ (Σύνδεσμο Αντιρρησιών Συνείδησης). Το καλοκαίρι του 2012 εντάχθηκα στην τοπική Κίνηση Απελάστε το Ρατσισμό Νίκαιας-Κορυδαλλού. Από το καλοκαίρι του 2013 είμαι μέλος της ΔΕΑ (Διεθνιστική Εργατική Αριστερά) και λίγο αργότερα έγινα μέλος και στον ΣΥΡΙΖΑ. Τέλος συμμετέχω ενεργά σε πολλές άλλες δραστηριότητες όπως η γιορτή του Κυριακάτικου Σχολείου Μεταναστών, το Αthens Pride και το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα παιδικής προστασίας στον Πειραιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου