Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΜΗΤΑΚΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ


Ονομάζομαι Σταύρος Μητακίδης έχω γεννηθεί στις Καστανιές στον ακριτικό Έβρο
το 1958. Σπούδασα Ιατρική με υποτροφία, στο Ιάσιο της Ρουμανίας, πήρα το πτυχίο
μου με άριστα.

Ειδικεύτηκα στη ρευματολογία , έχω κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση
Υπηρεσιών Υγείας στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ). Συνεργάστηκα με
το Ερευνητικό Κέντρο Παθήσεων Μυοσκελετικού Συστήματος του Πανεπιστήμιου
Αθηνών σε θέματα οστεοπόρωσης.

Εργάζομαι σαν ιδιώτης ιατρός στο Κερατσίνι. Επί χρόνια υπηρέτησα σαν ιατρός
ρευματολόγος στη δημόσια υγεία.

Από τα μαθητικά μου χρόνια εντάχθηκα στο προοδευτικό αριστερό κίνημα.
Υπήρξα για πολλά χρόνια συνδικαλιστής εκπρόσωπος ιατρών από διάφορες θέσεις
και όργανα, έχω υπηρετήσει την πόλη μας από τη θέση του δημοτικού συμβούλου
κατά την περίοδο 2002-2006.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου