Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΚΡΙΤΣΙΔΗΜΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ


Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1967 και μεγάλωσα στην Δραπετσώνα, όπου και κατοικώ μέχρι
και σήμερα.
Έχω πτυχίο ηλεκτροτεχνίτη από μέση τεχνική σχολή (Ο.Α.Ε.Δ.).
Εργάζομαι σε πολυεθνική εταιρία ως ιδιωτικός υπάλληλος.
Είμαι έγγαμος και πατέρας δύο παιδιών.
Ευχάριστή μου απασχόληση είναι ο αθλητισμός, όπου προσέφερα τις υπηρεσίες μου στην
τοπική ομάδα ποδοσφαίρου της Χαραυγής σαν υπεύθυνος ακαδημιών για δυο χρόνια και
στον Αστέρα Κερατσινίου από την θέση του αντιπροέδρου.
Σαν γονιός που είμαι, θεωρώ ότι το πιο σημαντικό είναι η ανατροφή των παιδιών μας σε
μια σωστή και ανθρώπινη πόλη, κάτι που με κάνει ευαίσθητο σε θέματα που αφορούν τα
παιδιά.
Σαν δημότες αυτού του δήμου είναι ανάγκη και υποχρέωση του καθενός μας να
βοηθήσουμε όσο μπορούμε, προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα που βιώνουμε
καθημερινά.

Γι’αυτό και αποδέχτηκα την πρόταση-πρόσκληση που μου έκανε ο Χρήστος Βρεττάκος, για
να μπορέσουμε όλοι μαζί να καλυτερέυσουμε τον δήμο μας και μαζί του τον τρόπο ζωής,
για εμάς και τα παιδιά μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου